Wijn & Spijsconcert Harmonie Terheijden

Na even te zijn weg geweest is er dan nu toch echt een tweede editie van het Wijn & spijsconcert en wel op zaterdagavond 15 oktober a.s. Locatie is wederom Zaal de Abt, Markstraat 4, Terheijden. Aanvang van de avond is 20.00 uur.

Gedurende de avond kunt u genieten van een goed glas wijn, maar natuurlijk ook van andere drankjes en een keur van heerlijke hapjes.

De leden van Harmonie Terheijden zitten op het puntje van hun stoel om onder leiding van dirigent Martijn Krijnen een sfeervolle muzikale avond voor u te verzorgen. De te spelen muziekwerken voeren u mee naar tal van landen van de wereld.

Bent u nieuwsgierig en wilt u zich overgeven aan bovenstaande geneugten?
Haal dan snel een toegangsbewijs à 10 euro bij café De Harmonie, eveneens in de Markstraat in Terheijden.

Graag tot ziens!
Harmonie Terheijden