Concert for kids – Harmonie Terheijden

Harmonie Terheijden organiseert op 20 november a.s. een concert speciaal toegespitst op kinderen en muziek, aanvang 14.30 uur in De Cour, Markstraat 6, Terheijden.

De harmonie brengt muziek ten gehore die zowel jong als oud aanspreekt.
Nummers van bijvoorbeeld Disney, de Efteling en Suzan en Freek staan op het programma. Daarnaast laat ook de Slagwerkgroep van zich horen.

Jong geleerd is oud gedaan!

Doel van het concert is kinderen bekend te maken met muziek en met name muziek gespeeld door een harmonieorkest. Samen muziek maken is goed voor de ontwikkeling van kinderen, geeft voldoening en zorgt voor muzikale vriendschappen; vaak voor het leven.Is uw kind geïnteresseerd  in muziek of in het bespelen van een instrument? Dan kunt u uw kind aanmelden bij het project ‘Muziek in de school’ waarmee de harmonie na de kerstvakantie van start gaat op de dinsdagmiddagen, na schooltijd, 14.45 uur op de Zeggewijzer, Biezelaar 59, Terheijden.

Muziek in de school

Harmonie Terheijden organiseert in samenwerking met de scholen uit Terheijden een gevarieerd muziekprogramma voor kinderen vanaf groep 5. In ongeveer 20 lessen wordt er kennis gemaakt met noten lezen, houtinstrumenten, koperinstrumenten, slagwerk en samenspelen. Uiteindelijk wordt er afgesloten met een gezamenlijk eindconcert.

Meer informatie

Is uw kind geïnteresseerd in muziek en wilt u meer weten over dit project? Neem dan contact op met ons via info@harmonieterheijden.nl

Graag tot ziens op zondag 20 november om 14,30 uur in De Cour in Terheijden!

Comments are closed.